NG BRAKES ens detalla quin és el procés per aconseguir un disc de fre d’alta qualitat per a la nostra motocicleta.
Per aconseguir un disc de fre òptim el primer que es fa és realitzar-ne el disseny, els enginyers de NG BRAKES realitzen els plànols i adapten el disseny als sistemes de producció de la marca, en aquest primer pas tant les mesures com el material a utilitzar deu ser dissenyat a la perfecció perquè el resultat sigui òptim quan es passi a la producció.
Ja a la fase de producció, per aconseguir un disc de fre es comença amb una planxa llisa d’acer inoxidable, amb un aliatge específic que resisteix la fricció i les altes temperatures. El tall de la planxa es realitza amb làser i s’aconsegueixen les formes i les mesures concretes que s’han especificat en el disseny.
Un cop tallada la peça amb làser es passa a un tractament tèrmic per ajustar totes les seves propietats, després arriba la mecanització de la peça. Amb la mecanització es realitzen les perforacions i perfils marcats en el disseny.
Això es fa amb màquines especials amb dos moviments: tall o penetració que s’encarrega de tallar i foradar i el moviment d’avenç que dirigeix la peça mentre és perforada.
Un cop finalitzat el mecanitzat passem a la fase de rectificat, en ella per abrasió es retiren les restes i micro-mossegades de la fase anterior i queda el disc ja perfecte.
Finalment mitjançant gravat làser s’imprimeix al disc de fre el logo NG BRAKES així com les referències i informació del mateix, passant a ser testat per comprovar que estigui en estat òptim de funcionament.
Segueix NG BRAKES a Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn i YouTube i visita la web www.ngbrakes.com