L’Honda ADV350 es presenta com un complet scooter crossover perfecte per a les aventures del dia a dia.
Honda va destapar el gerro de les essències amb la X-ADV 750, i conscient que havia obert un nou camí al món de les dues rodes, ha decidit completar la gamma amb l’ADV350.
Potència de 29 CV a 7.500 rpm.
Estètica
Tot i tenir un cert aire a la seva germana gran, l’Honda ADV350 mostra un disseny més compacte, destacant el seu preciós doble far davanter (tota la il·luminació és 100% LED) molt ben integrat dins de l’escut frontal.
El parabrisa per la seva banda és regulable manualment en 4 posicions, aconseguint en la seva posició més alta una bona protecció quan circulem a velocitats altes, i en la seva posició més baixa millora la ventilació quan circulem a l’estiu per ciutat, segons la nostra alçada podem regular la pantalla en una de les 4 posicions per millorar la conducció.

Un altre dels importants detalls que cal tenir en compte és la seva amplia capacitat de càrrega amb una guantera lateral amb càrrega USB i sota el seient un gran espai per guardar dos cascos integrals.
Els acabats de l’ADV350 són de bona qualitat, com l’espaiós seient d’aspecte esportiu amb ronyonera per al pilot, mentre que el passatger, a banda de gaudir d’espai, disposa d’unes nanses laterals per agafar-se.



OffRoad
La seva posició de conducció ens ha semblat realment encertada ja que permet una conducció esportiva alhora que un bon control quan pilotem fora d’asfalt.
Tot i que hem de dir que l’Honda ADV350 no és una trail en el sentit estricte de la paraula, sí que permet circular per pistes lleugeres de terra amb seguretat i bon rendiment.
Per millorar la seva bona feina en offroad disposa d’una distància al terra de 145 mm, unes llantes d’aliatge de 6 radis creuats, i el Control de Parell Seleccionable d’Honda (HSTC) amb dos nivells de funcionament que gestiona automàticament la tracció de la roda del darrere i que podem desconnectar si volem sentir derrapar la roda del darrere.


Calça pneumàtics mixtes amb mesures 120/70-15 a la roda davantera i 140/70-14” a la roda del darrere, que amb un bon comportament en asfalt també permeten circular per pistes de terra amb bon “feeling”.
Les suspensions ofereixen un excel·lent compromís en tot tipus de conducció gràcies a la forquilla invertida de 37 mm amb un recorregut de 125 mm, mentre que a la part del darrere trobem un doble amortidor amb 130 mm de recorregut.
Bons frens amb un disc de 256 mm amb pinça de doble pistó al davant, i darrere munta un disc de 240 mm amb pinça de 1 pistó, tots dos trens amb sistema ABS de doble canal.


Motor
El motor no es queda enrere i ofereix una potència de 29 CV a 7.500 rpm i un parell màxim de 31,5 Nm a 5.250 rpm., la seva cilindrada és de 330 cc i està refrigerat per líquid i alimentat per injecció electrònica.
Gràcies a la seva tecnologia de baixa fricció, la seva capacitat d’acceleració és contundent i amb la capacitat del dipòsit de benzina de 11,5 litres disposem d’una autonomia de 340 km.
El quadre d’instruments està conformat per una pantalla LCD negativa amb una bona quantitat d’informació, amb el menú controlable des del manillar.
Té el sistema de control de veu d’Honda (HSVC), que s’enllaça al dispositiu Android o IOS a través de l’Honda RoadSync app per poder realitzar o rebre trucades i escoltar la teva música preferida.
L’Honda ADV350 compta també amb el senyal de parada d’emergència (ESS) que alerta els conductors que van darrere teu quan fas una parada brusca, activant i apagant els intermitents del darrere en senyal d’alerta.
Tot funciona amb el sistema Smart Key d’Honda, que portant-lo a la butxaca permet arrencar la moto, obrir el seient, i bloquejar el sistema quan aparquem.

Conducció
El seient està situat a una alçada de 796 mm el que ens permet arribar perfectament bé amb els peus a terra i amb els seus 186 kg es maneja fàcilment tant en àmbit urbà com fora.
Ja en marxa queda palesa la comoditat de conducció, el motor respon molt bé amb bones acceleracions en tot el rang d’utilització. El seu funcionament és suau però quan obres gas la resposta que obtenim és realment contundent, cosa que ens permet convertir-nos en els reis de la ciutat sense cap dubte.
El xassís es comporta molt bé en corbes obtenint un excel·lent pas de corba gràcies també a l’excel·lent subjecció que ofereixen els pneumàtics.
Les seves suspensions obtenen un bon compromís en conducció esportiva i circulació per ciutat, però alhora gràcies al seu llarg recorregut ens permeten fer excursions per pistes de terra amb un comportament agradable i suau.
Tot i els seus 330 cc, l’ADV350 és realment capaç d’anar on vulguem ja que el motor aconsegueix superar els 140 km/h i amb això permet també viatges per autopista a bon ritme.
L’Honda ADV350 es converteix així és un autèntic scooter trail per a tot ús, capaç de portar-nos a la feina diàriament, gaudir en una carretera de corbes, viatjar per autopista i també circular fora de l’asfalt.


FITXA TÈCNICA
Motor: 4 temps, monocilíndric, 4 vàlvules, SOHC
Diàmetre per carrera: 77×70,8 mm
Cilindrada: 330 cc
Alimentació: injecció electrònica de combustible
Refrigeració: líquida Potència: 29 CV a 7.500 rpm.
Fre del davant: disc de 256 mm, pinça dos pistons
Fre del darrere: disc de 240 mm, pinça 1 pistó
Pneumàtic del davant: 120/70-15”
Pneumàtic del darrere: 140/70-14”
Suspensió del davant: forquilla invertida de 37 mm amb 125 mm de recorregut
Suspensió del darrere: doble amortidor de 130 mm de recorregut
Alçada seient: 795 mm
Dimensions (LxANxAL): 2200x895x1295 mm
Pes en ordre de marxa: 186 kg.
Preu: 6.580 euros




